reklama

Interview s Bohom

Dnes mi prišiel mailom jeden super článok a tak by som sa rád s Vami oň podelil...

Písmo: A- | A+

Interview s Bohom

"Poď ďalej!" povedal Boh.
"Tak ty by si so mnou chcel urobiť interview?"

"Ak máš čas?" povedal som.

Boh sa usmial a odpovedal:
"Môj čas je večnosť, a preto je ho dosť na všetko.
A na čo sa vlastne chceš spýtať?"

"Čo ťa na ľuďoch najviac prekvapuje?"

Boh odpovedal:
"To, že ich nudí byť deťmi a tak sa ponáhľajú, aby
dospeli, a keď sú dospelí, zas túžia byť deťmi.
Prekvapuje ma, že strácajú zdravie, aby zarobili peniaze,
a potom utrácajú peniaze za to, aby si dali do poriadku
svoje zdravie. Prekvapuje ma, že sa natoľko strachujú o svoju budúcnosť, že
zabúdajú na prítomnosť, a tak vlastne nežijú ani pre prítomnosť, ani pre
budúcnosť. Prekvapuje ma, že žijú, akoby nikdy nemali umrieť, a že umierajú,
akoby nikdy nežili."

Boh ma vzal za ruku a chvíľu sme mlčali.
Potom som sa spýtal:
"Čo by si chcel ako rodič naučiť svoje deti?"

Boh sa usmial a odpovedal:
"Chcem, aby poznali, že nemôžu nikoho donútiť,
aby ich miloval. Môžu len dovoliť, aby ich druhí milovali. Chcem, aby
poznali, že najcennejšie nie je to, čo v živote majú, ale koho majú. Chcem,
aby poznali, že nie je dobré porovnávať sa s druhými. Každý bude súdený sám
za seba, nie preto, že je lepší alebo horší ako iní. Chcem, aby poznali, že
bohatý nie je ten, kto má najviac, ale ten, kto potrebuje najmenej. Chcem,
aby poznali, že trvá len pár sekúnd spôsobiť ľuďom, ktorých milujeme,
hlboké rany, ale trvá veľa rokov, kým sa také rany zahoja. Chcem, aby sa
naučili odpúšťať, odpúšťať skutkom. Chcem, aby vedeli, že sú ľudia, ktorí
ich veľmi milujú, ale ktorí nevedia, ako svoje city vyjadriť. Chcem, aby
vedeli, že za peniaze si môžu kúpiť všetko, okrem šťastia. Chcem, aby
poznali, že skutočný priateľ je ten, kto o nich všetko vie, a aj tak ich má
rád. Chcem, aby poznali, že vždy nestačí, aby im odpustili druhí, ale že oni
sami musia odpúšťať."

Chvíľu som sedel a tešil sa z Božej prítomnosti.
Potom som Bohu poďakoval, že si na mňa urobil čas.
Poďakoval som mu za všetko, čo pre mňa a moju
rodinu robí.
A Boh odpovedal:
"Kedykoľvek. Som tu dvadsaťštyri hodín denne.
Len sa spýtaj a ja ti odpoviem."

Ľudia zabudnú, čo ste povedali, ľudia zabudnú, čo ste
urobili, ale nikdy nezabudnú, ako sa vedľa vás cítili.

P.S.: Daruj tento mail niekomu, na kom ti v živote záleží.

Juraj Vlk

Juraj Vlk

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

23 párov chromozomov, dve oči, dve uši, končatiny, dokonca aj horné aj dolné + 30 miliárd buniek a ešte nejaké drobnosti k tomu... Zoznam autorových rubrík:  Napísané životomReligionpolitikaSúkromnéNezaradenéPrebrané

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu